شبکه استیم steam

شبکه استیم steam



شبکه استیم steam: یک شبکه وسیع هست مثل شبکه های اجتماعی ولی با این تفاوت که در اینجا به بحث و گفتگو خنده پرداخته نمیشه بلکه پلیرها جمع میشن دور هم و از این شرکت بازی اصل میخرن و با هم بازی میکنن! لازم به ذکر هست که این شبکه توسط شرکت بازی سازی VALVE پشتیبانی میشه. تمامی شرکت های بازی سازی دنیا، ایرانی و خارجی این شبکه رو قبول دارن و گیم های خودشون رو توسط این شرکت و این شبکه عرضه میکنن و روی vps های قدرتمند این شرکت سرور ران میکنن.
مثلا: بازی کال اف دیوتی، این بازی برای پلتفرم پی سی بر روی این شبکه منتشر شد و سرورهای این بازی هم روی همین شبکه قرار گرفت. به این صورت که شرکت سازنده اعلام میکنه قراره بازی بسازه! بعد آگهی پیش فروش خودش رو منتشر میکنه! یکی از جاهایی که بازی برای پیش فروش قرار میگیره این شبکه هست. پلیر ها میرن پیش خرید میکنن که قطعا مزایایی هم براشون داره! بعد از عرضه بازی فایل های بازی برای دانلود روی شبکه قرار میگیره و شما بازی رو دانلود میکنی الان شما میتونی بخش داستانی و مولتی پلیر رو بازی کنی! و حالا هر وقت آپدیت میاد شما میتونید دانلود کنید و بازی هیچوقت مشکل نخواهد داشت! چرا؟ چون شما بازی اصل خریدی! به شرکت سازنده پول دادی! و اون در مقابل شما مسئول هست که پاسخگو باشه و مشکلتون رو حل کنه!
البته بازی های مجانی هم بر روی شبکه هست! که شما میتونید دانلود و بازی کنید

مثال: بازی warfare – dota2 – hawken – team fortress این بازی های مجانی هم بازی های خوبی هست به خصوص hawken. اکثر بازی هایی که ما روی کامپیوتر انجام میدیم روی این شبکه برای خرید یا مجانی برای بازی هست توجه کنید که بازی هایی که شما از فروشگاه ها میخرید و … تفاوت زیادی با این بازی های دارن