چگونه هاردهای SSD کنسول های بازی، DVR ها و آرایه های NAS را بهبود می بخشد؟
چگونه هاردهای SSD کنسول های بازی، DVR ها و آرایه های NAS را بهبود می بخشد؟

شما ممکن است بدنید که هاردهای درایو حالت جامد ذخیره سازی 15 برابر سریعتر را انجام می دهد، اما این را هم بدانید که هارد های SSD می توانند در کنسول های بازی، DVR ها، NAS ها و سرورهای چند رسانه خانگی مورد استفاده قرار بگیرند و تجربه استفاده شما از این دستگاه ها را بهبود ببخشد. این دستگاه ها غالبا متکی بر هارد مکانیکی هستند که خیلی راحت می توانید آن را به یک هارد SSD قابل اعتمادتر و سریعتر تغییر دهید. از انجا که هاردهای SSD دارای هیچ قطعه مکانیکی نیستند از هر هارد مکانیکی سریعتر است. در ادامه شما می توانید پاسخ سوال چگونه هاردهای SSD کنسول های بازی، DVR ها و آرایه های NAS را بهبود می بخشد؟ را بیابید.

کنسول های بازی

اگر شما به دنبال فضای هارد بیشتری برای ارتقاء هارد کنسول بازی ایکس باکی وان و پلی استیشن 4 خود هستید جای درستی امده اید، هر بار که شما یک بازی را بارگذاری می کنید هارد شما به فایل های بازی دسترسی پیدا می کند. با استفاده از هارد درایو حالت جامد یا SSD می توانید بارگذاری بازی را سریعتر کنید و مدت زمانی که برای بوت شدن منتظر می مانید را کاهش دهید، با ارتقاء هارد کنسول بازی خود به یک هارد SSD می توانید سریعتر از قبل به میدان مبارزه وارد شوید. درایوهای حالت جامد نسبت به هاردهای مکانیکی بهره وری انرژی دو برابری را دارست بنابراین کنسول شما خنک تر و آرامتر کار می کند.

DVR ها

برای فیلم های و عکس هایی که توسط DVR ضبط کرده اید شما باید مدتی از زمان خود را صرف بارگذاری کنید و هنگامی که جم فایل های شما بالا می رود این بارگذاری طولانی تر خواهد شد. حتی ذخیره کردن فیلم ها و تصاویر DVR در هاردهای اکسترنال وضعیت را بدتر می کند. با داشتن یک هارد درایو حالت جامد شما به صورت سریعتری می توانید این بارگذاری را انجام دهید و می توانید از طرفیت های 2 ترابایتی برای ذخیره فایل های تصویری بیشتر استفاده کنید.

ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS)

در دفتر، استودیو طراحی و یا در خانه، با دسترسی چند کاربر به ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) عملکرد کاهش پیدا می کند. به عبارت بهتر دسترسی همزمان چند کار به شبکه باعث کاهش سرعت دستگاه شما و محدودیت بهره وری می شود. اگر چه شبکه شما بیشتر روی عملکرد NAS تاثیر دارد اما شما نباید اجازه دهید که از لحاظ ذخیره سازی تنگنا به وجود بیاید. با استفاده از هارد SSD کاربران می توانند بلافاصله به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کند و از داده های شما با استفاده از سطح بالاتر رمزگذاری محافظت می کند.

چگونه هاردهای SSD کنسول های بازی، DVR ها و آرایه های NAS را بهبود می بخشد؟

سرور رسانه خانگی

هر بار که شما به اطلاعات موجود در سرور رسانه خانگی مبتنی بر هارد مکانکی تان بخواهید دسترسی پیدا کنید باید منتظر بمانید و چون تقریبا همه چیز در سرور ذخیره می شود زمان انتظار افزایش پیدا می کند. یک سرور رسانه خانگی به مدت زمانی برای بازیابی و بارگذاری احتیاج دارد. دسترسی سریعتر به آنچه که نیاز دارید ( با استفاده از هاردهای SSD) تجربه لذت بخش و عملکرد سریعتر را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این هارد های SSD می توانند از فایل های مهم شما ( مانند عکس های خصوصی) محافظت کنند.

عکس ها، فیلم ها، بازی ها و سایر سرگرمی های شما بسیار مهم هستند و در انواع مختلفی از دستگاه ها ذخیره می شوند. مهم نیست از چه سیستمی استفاده می کند با ذخیره فایل های خود در هارد SSD می توانید از اطلاعات و خاطرات با ارزش خود محافظت کنید.