ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30
ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30

ورک استیشن Lenovo ThinkStation S30 یکی از تجهیزات میان رده تک سوکتی است که از عملکرد قدرتمند مهندسین، طراحان، تحلیلگران مالی پشتیبانی می کند. S30 دارای گواهینامه ISV است و تضمین می کند که برنامه های استاندارد صنعتی روی سیستم قابل اجرا می باشند. با کیهان سرور و مقاله ” ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30 ” همراه باشید.

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30 عملکرد را برای انواع کارهای تجاری رایج و کارهای طراحی سبک تا متوسط فراهم می آورد. این سیستم تنها از یک پردازنده زئون اینتل پشتیبانی می کند اما پردازش گرافیکی سطح بالایی را ارائه می دهد. در قلب این سیستم تنها یک پردازنده E5-2600 v2 یا E5-1600 زئون اینتل با دو تا 12 هسته نصب شده روی مادربرد ATX سفارشی وجود دارد. این سیستم همچنین از حافظه DDR3 و ذخیره سازی انبود (هر دوی هارددیسک ها و درایو حالت جامد) پشتیبانی می کند.

حافظه رم RAM در Lenovo ThinkStation S30

هر دو ماژول حافظه RDIMM ECC DDR3 و UDIMM در این سیستم پشتیبانی می شوند و در مجموع 8 اسلات ماژول حافظه با دو DIMMS در هر کانال وجود دارد. با نصب UDIMM ها این سیستم از حداکثر 64 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند. با استفاده از DIMM های رجیستر شده 32 گیگابایتی می توان در مجموع به 256 گیگابایت حافظه دست پیدا کرد.

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30

ذخیره سازی HDD و  SSD ورک استیشن لنوو Lenovo ThinkStation S30

کاربران می توانند از بین هاردهای 2.5 اینچی و 3.5 اینچی SATA HDD و SAS HDD و SSD انتخاب داشته باشند. حداکثر 3 هارد اینترنال می تواند نصب شود. با این حال اگر شما برای استفاده از هاردهای SAS برنامه ریزی کرده اید به ماژول فعالسازی SAS یا یک کنترلر پشتیبانی LSI HD نیاز خواهید داشت که از ریدهای سطح 0، 1 و 5 پشتیبانی می کند، همچنین یک کانکتور eSATA اختیاری نیز وجود دارد که به براکت نیاز دارد و یک کیت اختیاری هم برای تبدیل بی رسانه 5.25 اینچی به ODD سه و نیم اینچی وجود دارد.

توسعه و بسط در ورک استیشن ThinkStation S30 لنوو

5 اسلات توسعه، یک اسلات کارت PCI، دو اسلات PCIe x4 (با یک اسلات مکانیکی x16) و دو اسلات x16 PCIe (هر دو اسلات مکانیکی و الکتریکی x16) برای کارت های گرافیک وجود دارد. کارت های گرافیک Nvidia Quadro مختلفی در S30 پشتیبانی می شوند از جمله فضا برای دو کارت Nvidia Quadro K5000 و یک کابل SLI برای اتصال کارت وجود دارد. پردازنده گرافیکی همکار Tesla K20 هم پشتیبانی می شود. این سیستم به صورت استاندارد دارای 10 پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 است، گرچه تنها دو تا از این پورت ها در جلوی سیستم واقع شده است. این سیستم انرژی خود را از منبع تغذیه 80PLUS Gold 610W تامین می کند.

  • ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30 ویندوزهایی مانند Windows® 8 و Windows® 8 Pro و Windows® 7 Ultimate 64-Bit و Windows® 7 Professional 32-Bit و Windows® 7 Professional 64-Bit پشتیبانی میکند.

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30

خلاصه و نتیجه گیری نهایی

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation S30 یک سیستم عالی برای رندر کردن های سه بعدی سبک تا متوسط است. همچنین تعداد زیادی از اسلات های توسعه برای اتصال انواع دستگاه های اکسترنال در اختیار شما قرار دارد. با دسترسی بدون ابزار ارتقاء این سیستم ساده است.