انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000
انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000

انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000

شاید کم باشد مقاله ای که بخواهد در مورد انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000 توضیحاتی ارائه دهد. با کیهان سرور همراه باشید. محفظه سیستم بلید تیغه ای اچ پی مدل HPE BladeSystem C7000 یک محفظه تراکم بالا 10U است که از 16 سرور تیغه ای نیمه مرتفع پشتیبانی می کند. این محفظه، پاور، خنک کننده و شبکه اشتراکی را فراهم می آورد. این محفظه اچ پی همچنین مدیریت ساده منابع اشتراکی را ارائه می دهد و امکان توسعه سریع مطابق با تغییرات کسب و کار مورد نیاز شما را فراهم می آورد.

انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000

توضیحات کلی در مورد انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000

محفظه سیستم تیغه ای اچ پی مدل HPE BladeSystem C7000 از ترکیب مختلف چند تیغه پشتیبانی می کند که از این بین می توان به 16 تیغه نیمه مرتفع، 8 تیغه ارتفاع کامل، 8 تیغه توسعه یا ترکیبی از فرم فکتورهای مختلف که بیشتر از 16 تیغه نیستند اشاره کرد. با امکان پشتیبانی از اتصالات ذخیره سازی اکسترنال و شبکه؛ BladeSystem c7000 گزینه ای عالی برای مجازی سازی یا سرور SQL کلاستر شده است که همگی نیاز به اتصال شبکه بالا دارند.

در حالی که تیغه های سرور محاسبه و ذخیره سازی را ارائه می دهند این محفظه خنک سازی، پاور و شبکه سازی اشتراکی را برای تیغه های پشتیبانی شده فراهم آورند که پس از آن می توانند به عنوان یک محیط واحد و یکپارچه مدیریت شوند. این سیستم حداقل از 4 فن و حداکثر از 10 فن Hot-Swap پشتیبانی می کند. 6 ماژول پاور از منابع تغذیه AC ولتاژ بالا یا سه فاز و تک فاز و یا گزینه های پاور DC ولتاژ بالا پشتیبانی می کند. حداکثر 4 فیبریک I/O داخلی به طور همزمان پشتیبانی می شوند (از جمله اترنت، کانال فیبر، InfiniBand, iSCSI, SAS و غیره). تقریبا همه چیز در شاسی HPE c7000 برای افزایش قابلیت اطمینان افزونه شده است (از جمله ماژول مدیرت مدیران آنبرد سیستم تتیغه ای اختیاری / BladeSystem Onboard Administrator Management Module).

انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000

عملکرد

BladeSystem c7000 از پیکربندی های متعدد سرور و شبکه در یک محفظه منفرد پشتیبانی می کند و می تواند یک سرور یا چند سرور را برای منابع تلفیقی مدیریت کند. نسل های مختلف سرور و تیغه های ذخیره سازی بسته به سطح فریم ویر مجازی متصل شده و مدیریت آنبرد پشتیبانی می شود. اگر چه HPE توصیه می کند که برای اطمینان از حداکثر سازگاری از از جدیدترین فریم ویر استفاده شود. این محفظه از طریق تیغه های نسل 9 فعلی از تیغه های خاص نسل 1 و تیغه های نسل 5 پشتیبانی می کند. در زیر میتوانید تیغه های پشتیبانی شده توسط انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000 را مشاهده کنید.

انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000

مدیریت و کنترل در HPE BladeSystem C7000

این سیستم دارای زیر ساخت همگرایی است که مدیریت پاور، شبکه، ذخیره سازی و سرور را انجام می دهد. HP OneView قابلیت ترکیب مولفه های مختلف را می دهد و می تواند با استفاده از پلت فرم مدیریت ادغام شده منفرد آنها را مدیریت کند. همراه با Onboard Administrator و iLO از راه دور مدیران می توانند به صورت از راه دور و خارج از محل به مدیریت سیستم بپردازند. ماژول اختیاری BladeSystem Onboard Management مدیریت دارایی ها و موجودی ها، برق مصرفی زمان واقعی برای سرورهای جداگانه و برای محفظه ها، دسترسی یکپارچه به ماژول اغدم شده iLO در سرور و از یک کابل منفرد، صفحه نمابش بصری نصب شده در جلو و دسترسی یکپارچه برای اتصال پورت های مدیریت دستگاه از طریق یک کابل منفرد را ارائه می دهد. مدیریت یکپارچه HPE به مدیران اجازه مدیریت سیستم  را به صورت ساده و به عنوان یک سرور منفرد می دهد.

انکلوژر بلید HPE BladeSystem C7000

خلاصه و نتیجه گیری

BladeSystem c7000 با اضافه کردن تیغه های بیشتر و محفظه های بیشتر به مدیران امکان توسعه ساده را می دهد. بعد از گذشت سرمایه گذاری اولیه، محفظه هزینه کمتری برای سرور، مصرف برق و مدیریت تهویه هوای موثرتری را در مقایسه با سرورهایی که به صورت راک نصب شده اند را فراهم می آورد. تیغه های سرور از نسل های مختلف در همین شاسی پشتیبانی می شود و این سیستم می تواند به پشتیبانی از زیرساخت های شبکه شما برای سال های آتی ادامه دهد.