رک و متعلقات آن، ساختار سرورهای رکمونت

رک و متعلقات آن، ساختار سرورهای رکمونت


رک و متعلقات آن، ساختار سرورهای رکمونت: شاید نیازی به توضیح در مورد یک رک نباشد و موضوع به قدری برای شما ملموس باشد که با یک بررسی خیلی کوتاه به مدل و مشخصات رکی که نیاز دارید آگاهی پیدا کنید. در واقع واقعیت موضوع همین می باشد. رک یک اتاقک با سایز مشخص و استاندارد می باشد که از آن برای جایگزاری سرورهای مختلف استفاده میشود. آنچه که استفاده از رک را در یک مجموعه ضروری میکند موارد متعددی می باشد که در زیر به چند مورد از آنها به صورت تیتروار اشاره میکنیم.

– نظم در ساماندهی سرورها در دیتا سنتر

– سالم ماندن تجهیزات سروری در داخل رک محافظت از ضربه، رطوبت یا اتفاقات مشابه

-حمل و نقل راحت و مطمئن

-عملیات آسان و سازماندهی شده برای کارشناس

در واقع یک رک میتواند بسیاری از نابسامانی ها در اتصالات دیتا سنتری را رفع کند. همانطور که میدانید اتصالات کابلی در سیستمهای کامپیوتری چه در خانه چه در اداره یه دیتا سنتر یک شکل بد و نامنظمی به محل میدهد برای رفع و حل این مشکل میتوانید از یک رک با توجه به نیاز خودتان در اندازه های مختلف استفاده کنید تا این مشکلی تا حد زیادی حل گردد. به تصویر زیر نگاه کنید.

با توجه به نیاز مشتری رک های مختلفی در بازار وجود دارد. تولیدکنندگان ایرانی هم در این زمینه تولیدات فراوان و متنوعی دارند. با یک بررسی کوچک در نت میتوانید به لیستی از محصولات مختلف برسید. اما انچه که در ایران بسیار ارزش دارد و مشتری به دنبال آن می باشد رک اورجینال اچپی می باشد. در تصویر زیر میتوانید مشخصات رک استاندارد اچپی البته برای یک استاندارد مشخص ببینید.