معرفی سرور ورک استیشن z620 اچپی

معرفی سرور ورک استیشن z620 اچپی


معرفی سرور ورک استیشن z620 اچپی: معرفی سرور ورک استیشن z620 اچپی: ایستگاه کاری Z620 یکی از محبوب ترین دستگاه های سروری در بین مهندسین فیلم سازی و گرافیک میکرهای هالیوودی می باشد. بر اساس گزارشات موجود استفاده از این سیستم در بین مهندسین و فیلم سازان هالیوودی به عنوان یک کارخانه گرافیک شناخته میشود.

HP Z620 یک دستگاه نسبتا کوچک برای آنچه که انجام می دهد، می باشد. دستگاهی با اندازه متوسط، اما دارای امکانات زیادی برای ارتقا و اتصال به اینترنت است. طراحی محکم و جذابی دارد. یکی از ویژگی های خوب این دستگاه حما آسان و قیافه کلاسیک و بسیار شیک آن می باشد.  پانل جلو نیز دارای سه پورت USB (دو USB 3.0)، پورت صوتی (ضبط و پخش) و یک پورت firewire است. پانل های عقب شامل پورت های USB، صوتی و دو پورت گیگابیت اترنت می باشد (معرفی سرور ورک استیشن z620 اچپی).

همراه با Z620 یک صفحه نمایش 27 اینچی HP ZR2740w عرضه شد. این یک مانیتور IPS با بازدهی بسیار خوب رنگ و رزولوشن 2560×1440 است و این کار را برای برنامه های گرافیکی عالی انجام می دهد. صفحه نمایش رویای ارگونومیک بود که دارای زاویه دید وسیع و توانایی تنظیم ارتفاع به راحتی می باشد. اتصالات این مانیتور شامل  DisplayPort و Dual-Link DVI connectorsمی باشد. مانیتور مورد نظر بر روی سرورهای تازه و پک می باشد که در انواع کارکرده و یوزد مانیتور شامل فروش ورک استیشن Z620 نمی باشد (معرفی سرور ورک استیشن z620 اچپی).

در ایستگاه کاری z620، پانل جانبی با یک قفل ساده باز می شود،  تمام کابل ها با هماهنگی و نظم خوبی در داخل سرور هدایت شده اند. این سیستم دارای طراحی کاملا ماژولار می باشد. همه اجزای اصلی با اهرم هایی که آنها را در محل نگهداری می کند، فشرده می شوند. حتی منبع تغذیه را می توان با کشیدن یک اهرم ساده جایگزین کرد. انشالله بیشتر فروشندگان این سطح از قابلیت کار را داشته باشند.

در داخل دستگاه یک مادربرد با دارای شش پورت USB 2.0، شش کاناله SATA با پشتیبانی از RAID و تعدادی از اسلات PCI Express Gen3 است. دو مورد از آنها عبارتند از اسلات x16 برای کارت گرافیک، با یک اسلات x8، یک اسلات x4 و چهار اسلات x1. یک اسلات PCI قدیمی نیز برای دستگاه های قدیمی موجود است. ایستگاه کاری با کارت گرافیکی Nvidia Quadro FX 4000 پیکربندی شده است. مادربورد بیش از اندازه کافی توسعه

یافته است.

پردازنده های Z620

Z620 می تواند یک یا دو پردازنده Xeon را پشتیبانی کند تا 16 هسته پردازش را به آن بدهد. در این سیستم دو پردازنده دو هسته ای 2.6 گیگاهرتزی Xeon نصب شده اند. این دستگاه نسبتا منحصر به فرد است در حالی که مادربرد خود تنها یک پردازنده را می پذیرد. پردازنده دوم با قرار دادن یک مادربرد کوچک به یک اسلات ویژه (که یکی از اسلات های PCIe X1 را نیز پوشش می دهد) نصب می شود. این مادربرد کوچک شامل پردازنده، یک هیت سینک، و اسلات های حافظه اضافی است. ارتقاء آسان از یک نقطه نظر برای کاهش هزینه های خرید بسیار مناسب می باشد. درصورتی که به پردازده دوم نیاز داشته باشید شما نمی توانید فقط Xeon دوم را از طریق اینترنت سفارش دهید و آن را خودتان نصب کنید؛ فقط باید از طریق HP سفارش دهید.

این دستگاه به لطف RAID از درایوهای حالت جامد که HP پیکربندی شده است، بسیار سریع شده است. این ایستگاه کاری خاص با ویندوز 8 و 64 گیگابایت رم پیکربندی شده است. به لطف کارت گرافیک خوب و پردازنده های سریع، تعاملی مناسب ایجاد کرده است. برنامه های کاربردی مانند مایا بدون اینکه با هم برخورد کنند، حتی با مجموعه داده های بزرگ اجرا می شود. در ویرایش برنامه هایی مانند Premiere Pro هیچ مشکلی با چندین جریان از محتوای HD مشاهده نمیشود (معرفی سرور ورک استیشن z620 اچپی).

البته، ما همیشه تمایل به ارتقاء ایستگاه های کاری خود را برای به دست آوردن سرعت و قدرت بیشتر داریم. HP Z620 قطعا در این زمینه متحول شده است. این دستگاه دارای CPU Cinebench بسیار سریع 22.05 و امتیاز OpenGL 72.08 فریم در ثانیه بود. نمره SiSoft Sandra 19.2 بسیار عالی بود.

به طور کلی، HP Z620 یک ایستگاه کاری خوب است. این مقدار خوبی از سرعت و قدرت گرافیکی پیچیده شده در یک بسته بسیار خوب است. طراحی مورد ergonomic و آسان به سرویس. این یک دستگاه فوق العاده برای هر کسی که از گرافیک بالا استفاده می کند را ایجاد می کند

مقالات مرتبط


تست اولیه workstation z620

ایستگاه کاری Workstation