معرفی کامل ورک استیشن Z240

معرفی کامل ورک استیشن Z240


معرفی کامل ورک استیشن Z240: شاید در نگاه اول HPZ240 شما را به این تصویر بیاورد که از محصولات مشابهی که در بازار ورک استیشن ها وجود دارد ضعیف تر و کوچکتر می باشد. اما به طور حتم هیچ صنعتی برای پیشرفت و تکامل بهتر به سراغ تولید محصولاتی با رده کیفی پایین نمیرود. ورک استیشن اچپی Z240 با فورم فاکتور رومیزی یا دسکتاپی نیز در این شرایط قرار دارد. که فرد با نگاه اول دچار اشتباه میشود و آن را در مقایسه با سری ورک استیشن های Z600 یا Z400 و حتی Z800، ضعیفتر و غیر قابل اعتماد می بیند درحالی که اینگونه نیست. ما در این مقاله سعی داریم کیس رندرینگ HPZ240 را به صورت کامل معرفی کرده و شما را با نقاط ضعف و قوت آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید (معرفی کامل ورک استیشن Z240).

مدل های سری Z240 HP: با بررسی سری 240 متوجه تنوع محصولات در این بخش میشویم به نحوری که شرکت اچپی برای افزایش قدرت انتخاب مشتری در ایجاد سیستم های مشابه اما متفاوت خلاقیت به خرج داده و خواسته است تا به حداکثر نیاز مشتری نگاه درستی داشته باشد. در این بین به عرضه دو نوع فور فاکتور تاور و دسکتاپی در سری Z240 روی آورده است. در تصویر زیر میتوانید این دو مدل متفاوت را مشاهده کنید.

ورک استیشن Z240 سری دسکتاپی از نظر کارایی، ویژگی های منحصربفرد و سازگاری با انواع سیستم های کاری میتواند بهترین انتخاب برای کاربران مختلف باشد. در واقع یک کاربر میتواند برای مدیرت چالش هایی که روبروی خود میبیند بر روی این ورک استیشن جمع و جور حساب ویژه باز کند. پردازنده های قدرتمند، گرافیک، مموری و کارت اترنت optional ultra-fast HP Z Turbo Drives بسیار قدرتمند از خصوصیات بسیار خاص ورک استیشن Z240 اچپی می باشد. این قابلیت ها باعث شده است که سیستم مورد نظر برای انجام بسیاری از کارهایی که در رده متوسط و بالا می باشند، مناسب و کاربردی باشد (معرفی کامل ورک استیشن Z240).

ورک استیشن Z240 با 57 درصد اندازه کمتر فضای کمتری از اتاق کار شما را اشغال خواهد کرد. این درحالی می باشد که عملکرد این سیستم نه تنها کمتر نشده است بلکه بیشتر نیز شده است. ورک استیشن Z240 با فن آوری سرور اچپی طراحی و تولید شده است و این سازگاری به ما کمک میکند تا در آینده با مشکل آپگرید روبرو نشویم. اگر بودجه کمی دارید اما میخواهید برای یک مدت طولانی سرمایه گذاری کرده و سیستمی تهیه کنید که از نظر کارایی و عملکرد در بهترین شرایط باشد ما به شما ورک استیشن Z240 را پیشنهاد میکنیم (معرفی کامل ورک استیشن Z240).

بررسی ورک استیشن Z240HP


پردازنده: پردازنده ورک استیشن Z240 از اینتل کور  Intel core i5-6500 با سرعت کلاک 3.2 گیگا هرتز می باشد.

مموری: رم 8 گیگا بایت با تکنولوژی DDR4 می باشد. رم دارای تکنولوژی ECC می باشد و دارای باس 2133 می باشد. ورک استیشن Z240 دارای 4 عدد اسلات رم می باشد که یکی از آنها پر می باشد و 3 عدد آنها خالی می باشد. ماکزیمم مموری که این سیستم میتواند پشتیبانی کند 64 گیگابایت می باشد. همچنین مموری DIMM 288 PIN می باشد.

هارد: HDD seagate  1tb می باشد. هارد مورد نظر ساتا بوده و دارای 7200RPM می باشد.

DVD RW: دارد


مقالات مرتبط

معرفی کامل ورک استیشن Z240

معرفی سرور ورک استیشن z620 اچپی

تست اولیه workstation z620

راهنمای خرید سرور اچپی

ایستگاه کاری Workstation