چرا ارتقاء حافظه مقرون به صرفه ترین روش برای بهبود سیستم شما است؟
چرا ارتقاء حافظه مقرون به صرفه ترین روش برای بهبود عملکرد سیستم شما است؟

چرا ارتقا حافظه مقرون به صرفه ترین روش برای بهبود عملکرد سیستم شما است؟ از آنجا که حافظه یکی از مهمترین منابعی سیستمی شماست تقریبا هر جنبه ای از آن روی عملکرد تاثیر می گذارد. ارتقاء حافظه ….

بهترین راه برای بهبود عملکرد سیستم شماست

خرید سیستم جدید همیشه هزینه بر است، ارتقاء حافظه می تواند روی عملکرد سیستم شما تاثیر بگذارد. به جای اینکه با نامیدی سیستم قدیمی خود را کنار بگذارید یک ارتقاء حافظه را در نظر بگیرید. ارتقاء حافظه سیستم شما را قادر می سازد تا لود شدن برنامه ها را سریعتر کند، پاسخگویی را افزایش دهد و قابلیت مالتی تسکینگ را افزایش دهد و سیستم را قادر سازد تا برنامه هایی که به رم زیادی نیاز دارند را اجرا کنید. ارتقاء حافظه نه تنها می تواند سیستم فعلی شما را احیاء کند بلکه به شما این امکان را می دهد بدون خرید یک سیستم تازه از برنامه های جدیدتر استفاده کنید. ارتقاء حافظه بهترین راه برای گسترش طول عمر سیستم شماست.

چرا ارتقاء حافظه مقرون به صرفه ترین روش برای بهبود عملکرد سیستم شما است؟

ساده ترین روش برای بهبود عملکرد سیستم شماست

شما با تماشای ویدیوها و مقالات آموزشی می توانید در عرض چند دقیقه یک حافظه رم را در سیستم خود نصب کنید و به داشتن مهارت های کامپیوتری زیادی نیاز نیست. فقط کیس کامپیوتر خود را باز می کنید و ماژول حافظه قدیمی خود را بیرون می آورید و یک ماژول حافظه جدید را جایگزین می کنید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که کمی فشار را اعمال کنید تا صدای تق مانندی را بشنوید. هنگامی که کیس کامپیوتر خود را باز می کنید ممکن است که کمی نگران خرابی سیستم خود باشید اما آسانتر از چیزی است که به نظر می رسد. راهنمای نصب حافظه ما به شما نشان می دهد که چگونه این عملیات را انجام دهید و نحوه برداشتن ماژول حافظه قدیمی و جایگزین کردن حافظه جدید توضیح داده شده است. شما می توانید برای پیدا کردن حافظه های سازگار با سیستم خود از ابزار System Scanner یا Crucial Memory Advisor™  استفاده کنید.