هاردهای SSD برای کسب و کار – 6 برابر کار سریعتر
هاردهای SSD برای کسب و کار – 6 برابر کار سریعتر

اگر بتوانید سریعتر کار کنید کسب و کار شما چقدر می تواند پیشرفت داشته باشد؟ این سوال ما در آزمایشگاه Crucial Performance بود. در حالیکه ما به کرات گفته ایم که هاردهای SSD به طور قابل توجهی بهره وری را افزایش می دهد اما تا به حال به اینکه این بهره وری چقدر است اشاره ای نکرده ایم. به طور کلی یافته ها نشان می دهد که به طور متوسط هاردهای SSD می توانند کارهای روزانه را 6 برابر سریعتر از هاردهای مکانیکی انجام دهند. امروزه شکست کامل هاردهای مکانیکی را می توانید به چشم ببینید. با کیهان سرور همراه باشید تا مقاله هاردهای SSD برای کسب و کار – 6 برابر کار سریعتر را مطالعه کنیم.

هاردهای SSD برای کسب و کار – 6 برابر کار سریعتر

مقایسه هاردهای ماکنیکی با هاردهای درایو حالت جامد – کارهای روزانه

کارزمان بر حسب ثانیه برای هاردهای مکانیکیزمان بر حسب ثانیه برای هاردهای SSDافزایش
بوت شدن سیستم41.2218.872x
بارگذاری گوگل کروم21.223.257x
بارگذاری ورد14.251.549x
بارگذاری پاورپوینت6.810.789x
بارگذاری اکسل6.751.007x
بارگذاری اوت لوک7.911.097x
کپی کردن یک فایل یک ترابایتی33.977.375x
میانگین افزایش6x

هاردهای SSD برای کسب و کار – 6 برابر کار سریعتر

درایوهای حالت جامد می تواند سرعت سیستم شما را افزایش دهد. به جای اینکه منتظر بوت شدن و بارگذاری برنامه ها باشید می توانید کارهایتان را انجام دهید، مشتریان بیشتری را مدیریت کنید، سفارشات بیشتری را پیگیری کنید. شما می توانید کارهای روزانه خود را سریعتر و بدون تاخیر انجام دهید. با استفاده از هارد اس اس دی شما قادر خواهید بود که سریعتر حرکت کنید، خدمات به مشتریان بهتری را ارائه دهید و روی رقابت تمرکز کنید. برای اطلاع از مزایای هارد SSD مقاله قبلی ما را مطالعه بفرمایید.

  • تنها برای اشاره به یکی از جذاب ترین کاربردهای هاردهای SSD اشاره میکنم. اگر در خانه در محل کار یا هر جای دیگری با سیستم های کامپیوتری چه PC چه سرور و ورک استیشن کار میکنید . حتما ویندوز را بر روی یک هارد SSD با هر ظرفیتی که میخواهید نصب کنید.
  • خواهید دید که سرعت بالا آمدن ویندوز از بالای ۴۵ ثانیه در سیستم هایی با هارد HDD به زیر ۱۵ ثانیه در سیستم هایی که از SSD استفاده کرده اند میرسد.

انتظار همیشه ناخوشایند است، و اگر به طور مداوم در طول یک روز منتظر بمانید عملکرد شما محدود خواهد شد با سوئیچ از هارد مکانیکی به هارد SSD می توانید وقت و بهره وری خود را افزایش دهید.