ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900
ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900 یکی از ورک استیشن های دو سوکتی پرچمدار و برتر لنوو است. این دستگاه بسیار انعطاف پذیر و سازگار است. این دستگاه یک سیستم قدرتمند واقعی برای افراد حرفه ای است و دارای گواهینامه ISV می باشد.

Lenovo ThinkStation P900 برای اجرای انواع برنامه از CAM/CAD، مدل سازی های سه بعدی، تولید و ارسال گرفته تا تصویر برداری پزشکی و تجزیه و تحلیل امور مالی ایده آل است. با وجود تمام سخت افزارهای اختیاری موجود در این سیستم، دسترسی ساده و بدون دردسر و پشتیبانی از جدیدترین فناوری ها می توانید P900 را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900

عملکرد پردازنده های Lenovo ThinkStation P900

چیپست Intel C610 حداکثر از دو پردازنده E5-2600 v3 یا E5-1600 زئون اینتل همراه با 2.5 مگابایت کش در هر هسته و حداکثر 18 هسته در هر پردازنده برای دستیابی به تعداد کل 36 هسته یا 72 نخ مجازی پشتیبانی می کند. 16 اسلات DIMM از حافظه DDR4 بار کاهش یافته (LR) و رجیستر شده با حداکثر سرعت 2133 مگاهرتز پشتیبانی می کند. کارت های گرافیک انویدیا پشتیبانی می شوند و با استفاده از تری فلکس لنوو (که هر کدام حداکثر دو هارد را نگه می دارند) از هر دوی هاردهای 2.5 اینچی و 3.5 اینچی پشتیبانی می شود.

حافظه ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900

حافظه های ECC و کاهش بار یافته LRDIMMs و حافظه های رجیستر شده RDIMMs و حافظه های رجیستر نشده UDIMMs توسط این ورک استیشن پشتیبانی میشوند. هر پردازنده از 16 اسلات 8 اسلات را کنترل می کند و از 512 گیگابایت حافظه در ماژول های RDIMM یا 1 ترابایت حافظه با ماژول های 64 گیگابایتی LRIMM پشتیبانی می کند.

ذخیره سازی ورک استیشن لنوو مدل P900

هاردهای چرخان HDD با رابط SAS و  SATA و  eSATA و انواع SSD ها توسط این سرور پشتیبانی میشوند. با استفاده از تری های فلکس لنوو هر بی هارد می تواند از دو هارددیسک پشتیبانی کند که به طور مستقیم به برد متصل شده و قابلیت Hot-Swap را دارد. با هاردهای 3.5 اینچی این سیستم می تواند از ذخیره سازی انبوه 32 ترابایتی پشتیبانی کند. حداکثر 4 هارد M.2 SSD قابل نصب است تا ذخیره سازی بیشتر را اضافه کند. با پشتیبانی داخلی برای پیکربندی های رید سطح 0، 1، 5 و 10 این سیستم آماده مجازی سازی است.

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900

توسعه و بسط در لنوو P900

8 اسلات توسعه PCIe از دستگاه های اکسترنال چندگانه از جمله پردازنده های گرافیکی عملکرد بالا پشتیبانی می کند. سه کارت گرافیک Nvidia K6000 می توانند نصب شوند، به طور مثال پردازنده های گرافیک همکار Nvidia Tesla K40 را می توان برای دستیابی به عملکرد سریع استفاده کرد. 8 پورت USB 3.0 و چهار اسلات USB 2.0  برخی از پتانسیل های توسعه مانند پشتیبانی از مانیتورهای چندگانه را فراهم می آورد.

مدیریت و کنترل در ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900

P900 دارای یک طراحی صنعتی تمیز است، در داخل کیس شما یک طرح بندی ماژولار بسیار تمیز با نقاط لمسی قرمز را پیدا خواهید کرد که قابل جابجایی بودن قطعات را نشان می دهد که شامل تقریبا همه قطعات از جمله مادربرد می شود. حتی منبع تغذیه را می توان در عرض چند ثانیه بیرون آورد. Performance Tuner لنوو به مدیریت سیستم کمک می کند و Lenovo Mobile Diagnostics به ردیابی سلامت سیستم از طریق یکی از پورت های اختصاصی در جلوی سیستم کمک می کند تا با استفاده از دستگاه اندرویدی متناسب از طریق برنامه موبایل لنوو سلامت سیستم ردیابی شود.

ورک استیشن لنوو مدل Lenovo ThinkStation P900

خلاصه و نتیجه گیری

طراحی ساده ودر عین حال ظریف، تهویه هوای عالی، عملکرد بدون سر و صدا جزو قابلیت های این دستگاه می باشد که با حجم ذخیره سازی و حافظه انبوه تقویت می شود. دستگیره های داخلی امکان جابجایی سیستم به مکانی دیگر را ساده می کند و هارددیسک ها به سادگی برای ذخیره سازی ایمن جابجا می شوند.

بسیاری از گزینه های فلکس در سیستم همچنین پتانسیل توسعه فوق العاده و همچنین سهولت استفاده در سایر ورک استیشن های سری P لنوو را فراهم می آورد و این باعث می شود که تعمیر و نگهداری ساده ای را داشته باشید. همچنین اسلات توسعه و پورت های USB زیادی در این سیستم پشتیبانی می شود چونکه اکثر کاربران به آن احتیاج دارند، اما هنوز هم گزینه ای فوق العاده برای کاربران حرفه ای است.