ارسال پیش فاکتور مخصوص خرید سرور


ارسال پیش فاکتور: آگاهی از قیمت برای خرید در سیستم های رایانه ای ، برای بسیاری از مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از این رو ما در مجموعه کیهان سرور برای کلیه سفارشات قبل از خرید، پیش فاکتور صادی میکنیم.

پیش فاکتور در واقع قیمت به روز شده و مدت داری میباشد که به خریدار فرصت بررسی و فکر کردن در مورد خرید میدهد. یعنی شما با دریافت پیش فاکتور و مقایسه شرایط چند فروشنده میتوانید بهترین تصمیم را از نظر قیمت و کانفیگ انتخاب کنید.

راه های ارسال پیش فاکتور

مقاله زیر را خوانده و برای دریافت پیش فاکتور از راه های زیر اقدام کنید.

تلگرام و واتس اپ به شماره تلفن های 09380626822 و 09144936133

ایمیل به آدرس mahdi768@gmail.com

برای اینکه هر فروشنده ای بتواند پیش فاکتور ارائه دهد خریدار باید در مورد کانفیگ سیستمی که خرید میکنید اطلاعات کافی در اختیار مشتری قرار دهد. برای اینکه راحت تر بتوانیم در مورد پیش فاکتور و کانفیگ سیستم توضیح دهیم تصویر زیر را مشاهده کنید.

نمونه تصویر پیش فاکتور غیر رسمی را در بالا مشاهده میکنید. در پیش فاکتور رسمی آنچه که برای خریدار و فروشنده سیستم های  سروری مهم می باشد صرفا مشخص بودن معامله و قرارداری بین دو طرف می باشد و طرف سومی در این قرارداد دخیل نمی باشد. اغلب معاملات در بازارهای بین المللی به صورت غیر رسمی و حتی زبانی و شفاهی انجام میگیرد. در واقع در پیش فاکتور غیر رسمی ما میخواهیم صحبتی که بین فروشنده و خریدار انجام شده است کتبی شده و فراموش نگردد چرا که در اکثر موارد جزئیات فروش و قیمت از ذهن فروشنده به علت زیادی مشغله ذهنی پاک میشود.

پیش فاکتور خرید سرور و قطعات سرور

همانطور که در تصویر بالا می بینید یک فاکتور یا پیش فاکتور دارای بخش های متعددی می باشد که برای آگاهی و هرچه بهتر شدن فرایند ارسال پیش فاکتور به بررسی دقیق  هر یک از آنها می پردازیم. از خریدار محترم تقاضا میگردد برای دریافت پیش فاکتوری دقیق و نزدیک به واقعیت حتما موارد اشاره شده در زیر را به دقت بررسی و مطالعه کند.

قالب فاکتور: همانطور که در تصویر میبینید فاکتور بسیار ساده و بدون جزئیات می باشد و آنچه که برای فروشنده و خریدار مهم می باشد شرح کالا می باشد. در این بخش کانفیگ سرور یا قطعاتی که خرید میکنید آورده میشود و اغلب برای بیشتر مشتریان بدون جزئیات درج میگردد. درج جزئیات برای مشتریانی که اطلاعات کافی ندارند بسیار کمک کننده می باشد. فرض کنید میخواهید یک عدد سرور با تمامی قطعات خریداری کنید. برای اینکه بتوانید خرید درستی داشته باشید در زیر به بررسی نحوه خرید یک سرور از نظر قیمت و تنوع میپردازیم. خرید سرور اچ پی دارای مراحلی می باشد که در مقاله راهنمای خرید سرور میتوانید به صورت کاملا جزئی آن را مطالعه کنید.

راهنمایی خرید قطعات

خرید قطعات: برای خرید قطعات سرور اچپی باید اسم قطعه، نام دقیق آن با برند و ظرفیت و سایر خصوصیات آن را در پیش فاکتور بخواهید. برای مثال شما نیازمند رم یا مموری سروری می باشید. باید توجه داشته باشید که تنوع رم در بازار بسیار زیاد می باشد و سرورهای مختلف دارای رم های مختلفی میباشند که ممکن است توسط سرور شما پشتیبانی شود یا نشود. اسم دقیق رم را میتوانید در تصویر زیر ببینید.

همانطور که در تصویر می بینید یک رم از نوع DDR4 می باشد. اگر آشنایی به تکنولوژی رم نداشته باشید نمیتوانید انتخاب درستی داشته باشید. یا اگر از سرور ها اطلاعات کافی نداشته باشید درمورد انتخاب رم با تکنولوژی مورد نظر باید از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

سرورهای نسل GEN9 از تکنولوژی رم DDR3 پشتیبانی نمیکنند در حالی که سرورهای نسل های GEN8 و  GEN7 از تکنولوژی DDR3 پشتیبانی میکنند. بنابراین اطلاعات کافی از رمی که باید خرید کنید یا قطعه ای که بدنبال خرید آن هستید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. پس سعی کنید در ابتدا از قطعه و شرایط آن اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید سپس استعلام قیمت کنید. باقی قطعات نیز به همین صورت می باشد.

خرید سرور

خرید سرور: در خرید سرور اطلاعات کافی اهمیت بسیار زیادی دارد. از آنجایی که یک سرور دارای قطعات بسیار متنوعی می باشد نمیتوان همه آن قطعات را به صورت جزئی در پیش فاکتور آورد ولی آنچه که مهم می باشد برخی اطلاعات مهم می باشد که باید در فاکتور آورده شود و مشتری باید نسبت به قیمت آنها و شرایط فروش اطلاعات کافی رو بر روی پیش فاکتور داشته باشد. اگر پیش فاکتور بالا را یکبار دیگر نگاه کنید متوجه خواهید شد که برخی قطعات مانند پردازنده، رم، هیت سینک، فن، ریل کیت، کش کنترلر، باطری کش کنترلر، هارد، مادربورد و پاور از مهمترین قطعات یک سرور می باشد.

برای اینکه بتوانید سروری که انتخاب میکنید درست و مطمئن باشد. ابتدا نیاز کاری خود را بررسی کنید. و بسنجید که چه سروری با چه کانفیگی میتواند نیازهای شما را رفع کند. هدف از پیش فاکتور یا کانفیگ در واقع مشخص کردن این موضوع می باشد که ما با چه هزینه ای میتوانیم بهترین سرور را انتخاب کنیم.

امروزه سرورهای متنوعی در بازار ایران موجود می باشد که از اچپی و دل میتوان به بهترین ها در این زمینه اشاره کرد. اچپی قابل اعتماد ترین سروری می باشد که در ایران میتوان از آن نام برد. تنواع قیمت در بین سرورهای اچپی به قدری زیاد است که خود نیازمند ساعتها بررسی و انتخاب می باشد اما برای درک این اهمیت ما اشاره کوتاهی میکنیم به بررسی قیمت و تنوع سرورهای rackmount dl380، همانطور که میدانید سرور dl380 از مشتری پسند ترین سرورهای دنیا می باشد. و در بازار ایران در نسل های 6-7-8 و 9 اچپی موجود می باشد. قیمت DL380 GEN6 در حدود 2 میلیون تومن با کانفیگ پایه می باشد در حالی که قیمت سرور DL380 GEN9 با یک پردازنده و 8 گیگ رم با تک پاور بالای 16 میلیون تومن می باشد. این اختلاف قیمت برای هر خریداری مهم و تعجب آور می باشد. با این همه نمیتوان برای هر مشتری یک کانفیگ مشخص ارائه کرد.

راهنمایی بیشتر

با توجه به هزینه ای که میخواهید انجام دهید و با توجه به نیازی که دارین سعی کنید مراحل زیر را برای دریافت پیش فاکتور تکمیل کرده و از ظریق راه های ارتباطی زیر که به صورت دائم پاسخ گوی انها هستیم از ما پیش فاکتور و قیمت بخواهید.

1- نام سرور: قبل از تعیین کانفیگ باید بدانید چه سروری با چه مدلی نیاز دارید. امروزه تنوع مدل های سروری در ایران بسیار زیاد می باشد از انواع رکمونت تا انواع سرورهای ایستاده و انواع سرورهای تیغه ای همه و همه جزو انتخاب های شما می باشد. اینکه حجم کار شما در چه حدی باشد آیا برای هاستینگ میخواهید یا ثبت نام های  پر حجم اینترنتی در سازمانهای اداری و دولتی، همه و همه میتواند به شما در انتخاب سروری که به دنبال خرید آن هستید کمک کند.

2- رم: خوشبختانه تنوع رم در بازار ایران بسیار زیاد می باشد و شما بدون هیچ دغدغه ای میتوانید ظرفیت رم مورد نیاز خود را انتخاب کنید. قابلیت ارتقای رم در سرورها نیز از دیگر مزیت های سرورهای اچپی می باشد. به صورتی که شما میتوانید با کمترین هزینه رم سیستم را تا جایی که نیاز دارید ارتقا دهید.

3- پردازنده: پردازنده ها بسیار متنوع می باشند و باید خریدار در مورد کور مورد نیاز یا سرعت کلاکی که میخواهد بررسی دقیقی داشته باشد چرا که پردازنده قلب یک سرور بوده و تمامی محاسبات با توجه به قدرت پردازنده انجام میگیرد.

خرید سرور HP

4- پاور: معمولا سرورها با یک یا دو پاور بفروش میرسند و ظرفیت پاورها با توجه به سرور فرق میکند.

5- ریل کیت: تقریبا هیچ سروری بدون ریل خرید و فروش نمیشود مگر اینکه خریدار بخواهد سرور را روی سینی یا میز دفتر کار خود قرار دهد.

6- : کش کنترلر: بر روی همه سرورها کش و کنترلر موجود می باشد اما ظرفیت آن متنوع می باشد. از 256 مگابایت تا 2 گیگ بر روی سرورهای نسل GEN9 متغیر می باشد.

7- هارد: معمولا بر روی سرورهای موجود هیچ نوع هاردی وجود ندارد. برای سفارش هارد باید با توجه به نیاز خود از بین هارد های موجود انتخاب و به فاکتور اضافه کنید. در نظر داشته باشید که برای خرید هارد ممکن است به کیج نیاز پیدا کنید. در اغلب موارد بر روی هارد های شرکت اچپی کیج وجود دارد و نیازی به خرید کیج نیست اما اگر نیازمند خرید کیج باشید از فروشنده در این مورد سوال بپرسید.

تماس با ما

5
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  5
جمع کل:  ۴۶,۳۳۰,۰۰۰ تومان
مشاهده سبد خرید تسویه حساب