معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers
معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers

معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 که از پردازنده های اینتل Intel® Xeon® Scalable حداکثر 60 هسته ای، پهنای باند حافظه بهبود یافته و اسلات های پر سرعت PCIe Gen 5 پشتیبانی می کند در واقع یک راه حل مقیاس پذیر دو سوکتی 2U/2P (2 یونیت / 2 پردازنده) است. این دستگاه برای افرادی که به دنبال یک سرور مقیاس پذیر دو سوکتی هستند تا ورک لودهای با ظرفیت بالا و داده محورشان را پردازش کنند ایده آل است. سرور  DL380از تکنولوژی HPE Silicon Root of Trust پشتیبانی می کند تا فریم ویر دچار حملات پیچیده باج افزارها و بدافزارها قرار نگیرد. این تکنولوژی فریم ویر سرور را به یک ASIC انحصاری HPE متصل می کند و حتی قبل از راه اندازی سرور یک اسکن اثر انگشت انجام می دهد تا امنیت را بالا ببرد.

اگر ورک لودهای فشرده مانند ذخیره سازی نرم افزار ، رمزگذاری ویدیو و برنامه های مجازی شده را انجام می دهید که به ظرفیت ذخیره سازی، پهنای باند I/O و پهنای باند ذخیره سازی بالا نیاز دارند، خرید سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 را به شما پیشنهاد می دهیم. در ادامه مقاله معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers همراه کیهان سرور باشید.

معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers
معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11

این سرور HP به پردازنده های نسل چهارم Intel® Xeon® Scalable حداکثر 60 هسته ای 350 واتی و 16 اسلات DIMM برای پشتیبانی از حافظه های DDR5 با حداکثر سرعت 4800 مگاهرتز مجهز شده است.

سرور HP DL380 G11 از حافظه DDR5 حداکثر 8 ترابایتی با 16 کانال DIMM به ازای هر پردازنده (در مجموع 32 کانال) پشتیبانی می کند. سرور نسل 11 عملکرد بیشتری را ارائه می دهد، انرژی کمتری مصرف می کند و از حافظه های با پهنای باند بالا (HBM) پشتیبانی می کند.

این سرور HP G11 از PCIe Gen 5 پشتیبانی می کند که نتایجی مانند بهبود پهنای باند، سرعت انتقال داده بالا و سرعت شبکه بالاتر از باس توسعه سریالی PCIe Gen5 را به ارمغان می آورد.

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 از نرم افزار مدیریتی HPE Integrated Lights-Out 6 (iLO 6) استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد تا از هر جایی سرورهای نسل 11 اچ پی HPE ProLiant Gen11 خود را با امنیت بالا کانفیگ، نظارت و بروزرسانی کنید. این دستگاه از قابلیت اتصال هات پلاگ (Hot-Plug) و گزینه های بوت RAID M.2 با دسترس پذیری بالا پشتیبانی می کند.

برای سرعت بخشیدن به بارهای گرافیکی شدید، سرور HP نسل 11 از حداکثر 8 واحد پردازش گرافیکی سینگل واید (SW) یا 3 واحد پردازش گرافیکی دابل واید (DW) پشتیبانی می کند.

ویژگی های سرور HP DL380 G11

Intuitive Cloud Operating Experience تجربه عملیاتی بصری ابری ساده، سلف سرویس و اتومات شده را فراهم می آورد.

سرورهای HPE ProLiant DL380 Gen11 برای دنیای هیبریدی شما مهندسی شده اند. این سرورهای نسل 11 اچ پی به شما این امکان را می دهد تا روش محاسبات تجاری (از لبه تا ابر) و عملیات ابری تان را ساده کنید.

عملیات تجاری را تغییر دهید و از طریق یک کنسول سلف سرویس تیم خود را با دید و بینش گسترده مدیریت کنید. این کنسول، عملیات نگهداری را از واکنشی به پیش اقدام[1] تبدیل می کند.  برای بهره وری در توسعه و استقرار، مقیاس پذیری فوری و پشتیبانی یکپارچه و ساده، کنسول کارها را به صورت خودکار انجام می دهد و کارهایی که برای مدیریت چرخه عمر نیاز است را کاهش می دهد و در نهایت پنجره های نگهداری را کوتاه می کند.

این تجربیات مهندسی شده هستند و در تمام سرورهای نسل 11 اچ پی HPE ProLiant Gen11 (چه سرورهایی فیزیکی که خریداری کرده اید و چه آنهایی که به عنوان یک سرویس با استفاده از HPE GreenLake برای برآورده کردن نیازهای محاسباتی و ذخیره سازی شما مصرف می شوند) وجود دارد. با [2]HPE GreenLake for Compute Ops Management مدیریت سرور ایمن و ساده می شود.

HPE GreenLake for Compute Ops Management به عنوان یک سرویس یک تجربه مدیریت محاسباتی را به شما می دهد. با استفاده از این سرویس می توانید به سادگی و با سرعت بالاتری یک چشم اندازی محاسباتی کلی داشته باشید.

Trusted Security by Design رویکردی برای توسعه نرم افزار است که بهترین روش های امنیت سایبری را یکپارچه می کند. این امنیت سایبری در بهترین حالت خود است و این ایده را مطرح می کند که طراحی و به روز رسانی سیستم های امنیتی شما هرگز پایان نمی یابد.

سرور DL380 GEN11 از HPE Silicon Root of Trust استفاده می کند که یکی از روش های HPE برای افزایش امنیت است و تضمین می کند که فریم ویر سرور حاوی بدافزار یا کدهای خطرناک نیست.

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 دارای پردازنده های نسل چهارم اینتل Intel® Xeon® Scalable ویژگی های امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری از جمله Intel® Software Guard Extensions و Intel® Boot Guard را ارائه می دهد که به ایمن سازی سخت افزاری سرور که برنامه های حیاتی روی آن اجرا می شوند و محافظت بهتر از داده ها در حافظه، کمک می کند.

سرورهای HPE ProLiant Gen11 با شناسایی سریع سرورهای در معرض خطر از سرورهای سالم به طور مداوم محافظت می کنند، حتی در حدی که در صورت شناسایی کدهای مخرب، به آنها اجازه بوت شدن را نمی دهد. سرورهای ایمن در لبه به طور پیش فرض گواهی های IDevID را نصب دارند.

معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers
معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers

سرورهای اچ پی HPE ProLiant ریکاوری خودکار یک رویداد امنیتی را فراهم می آورند (از جمله ریکاوی فریم ویر معتبر؛ تسهیلات ریکاوری سیستم عامل، برنامه و داده ها) و سریعترین مسیر را برای برگرداندن سرور به حالت عملیاتی و عملکرد عادی را فراهم می کنند.

از تکنولوژی Silicon تا نرم افزار، از فکتوری تا ابر و از نسلی به نسل دیگر، HPE ProLiant Gen11 با یک رویکرد امنیتی (برای دفاع در برابر تهدیدات پیچیده) مهندسی شده است و بروزرسانی های امنیتی مداوم را ارائه می دهد.

سرور HPE ProLiant DL380 Gen11 یک انتخاب عالی برای محاسبات و ذخیره سازی داده های محاسباتی (AI, ML, telco, DB analytics, VDI, containers) است که به حداکثر تعداد هسته، قابلیت های GPU و پهنای باند شبکه و I/O نیاز دارند.

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 که از پردازنده های نسل چهارم اینتل Intel® Xeon® Scalable استفاده می کنند از حداکثر 60 هسته در هر پردازنده، 350 وات و حداکثر 8 ترابایت حافظه پشتیبانی می کند. سرور HPE ProLiant DL380 Gen11سرعت انتقال داده پیشرفته و سرعت شبکه بالاتر از باس توسعه سریال PCIe Gen5 را ارائه می دهد و حداکثر 2 اسلات 16 PCIe Gen5 و 2 اسلات OCP را برای بهبود توان عملیاتی I/O و کاهش تاخیر ارائه می دهد.

این سرور HP G11 به ازای هر پردازنده 16 کانال DIMM را برای حداکثر 8 ترابایت حافظه DDR5 ارائه می دهد تا افزایش پهنای باند حافظه و نیاز به انرژی کمتر را تجربه کنید. این سرور HP فیدبک های عملیاتی را به صورت بلادرنگ ارائه می دهد و برای عملکرد بهتر سرور توصیه هایی را برای تنظیم دقیق تنظیمات بایوس و سفارشی سازی تنظیمات بر اساس نیازهای کسب و کار ارائه می دهد.

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 با پشتیبانی از HPE GreenLake به شما کمک می کند تا مدیریت زیرساخت فناوری را در کل مجموعه هیبریدی تان ساده تر کنید. با نظارت و مدیریت 24 ساعته و 7 روز هفته، کارشناسان ما کارهای سنگین را برای مدیریت محیط شما ارائه می دهند و با سرویس های تعبیه شده راه حل های مبتنی بر مصرف را ارائه می دهند.

[1] تعمیرات واکنشی به این معناست که به دستگاه اجازه داده می شود تا هنگام خرابی کار کند، که معمولا برای دستگاه هایی که حیاتی نیستند رخ می دهد. در مقابل تعمیرات پیش اقدام به این معناست که قبل از وقوع خرابی فعالیت هایی  مانند تجزیه و تحلیل علت خرابی برای پیشگیری انجام می شود

[2] کنسول مدیریتی برای دسترسی، نظارت و مدیریت سرورها در هر جا و مکان

 

حقوق معنوی این مقاله معرفی کامل سرور HPE GEN 11 Servers متعلق به کیهان سرور و مهدی قنبری می باشد.

اشتراک گذاری