خرید رم سرور
خرید رم سرور

فروشنده عمده هستید یا خرده فروش؟ دیتاسنتر دارید یا برای مصرف شخصی نیاز به خرید رم سرور پیدا کرده اید. در هر صورت تیم کیهان سرور تفاوتی بین شما نمی گذارد. در این مقاله قصد داریم به مزایای خرید رم سرور از کیهان سرور بپردازیم. با دانستن این موارد حتما مشتری دائمی ما خواهید شد.

رم های موجود در بازار چه وضعیتی دارند؟

اغلب قطعات سرور به خصوص حافظه رم استوک با وضعیت ها و روش های مختلفی وارد کشور می شوند. بسیاری از طریق قاچاق وارد شده و بسیاری نیز بصورت فله ای بدون تست اولیه خریداری می شوند. بعضاً بسیاری از رم ها غیر قابل استفاده و یا تعمیر شده هستند.

بارها مشاهده شد که فردی که قصد خرید رم سرور را داشته پس از خرید ، چیزی که تحویل گرفته با عکس محصول متفاوت بوده. از عمده معایبی که در اکثر رم های موجود در بازار وجود دارد، میتوان به لیبل نداشتن و بی نام و نشان بودن آن ها اشاره کرد. که در نهایت فروشنده ها نمی توانند قطعات را بفروشند و مشتری ها هم از قضیه ناراضی می شوند.

مشکل بعدی در نحوه واردات رم ها می باشد. با توجه به واردات غیرقانونی که صورت میگیرد، بسیاری از پارت های وارداتی توسط مرزبانی و گمرک ضبط می شوند. لذا فروشندگانی که قطعات را بصورت قاچاق وارد کرده اند، برای جبران خسارات وارده، اقدام به فروش با قیمت هایی بسیار بالاتر از قیمت بازار می کنند.

تفاوت کیهان سرور نسبت به رقبا چیست؟

کلیه قطعات وارد شده توسط کیهان سرور بصورت مستقیم از چین و دبی خریداری شده و بصورت قانونی از طریق گمرک وارد کشور می شوند. و با قیمتی بسیار منصفانه و غیر قابل رقابت به مشتریان واگذار میگردد.

اگر قصد خرید رم سرور دارید و تمام یا بخشی از مواردی که بالاتر قید شد دغدغه شماست باید به اطلاع شما برسانیم که کلیه رم های وارد شده توسط کیهان سرور کاملا اورجینال بوده و دارای لیبل اصلی و همچنین دارای گارانتی هستند که همین امر می تواند باعث اطمینان خاطر شما شود.

دغدغه دیگر همکارانی که خرید عمده انجام می دهند پس از خرید رم سرور، نداشتن زمان کافی برای تست همه قطعات خریداری شده است. لذا این خبر خوش را نیز به شما می دهیم که کلیه رم ها قبل از وارد شدن به کشور توسط کارشناس کیهان حاضر در چین و دبی ابتدا تست و تحویل گرفته می شوند. همچنین پس از رسیدن بار به شرکت یک بار دیگر قبل از فروش مورد بررسی و تست قرار می گیرند.

اگر قصد خرید رم سرور دارید، کیهان سرور آمادگی خود جهت همکاری با شما مشتریان و همکاران محترم را اعلام میدارد. جهت خرید می توانید به بخش محصولات مراجعه نمایید.