تست اولیه workstation z620

تست اولیه workstation z620


تست اولیه workstation z620: اگر برای اولین بار اقدام به خرید کیس z620 شرکت اچپی کرده اید و میخواهید آن را تست کنید بهترین راه و آسانترین راه را در این پست به شما آموزش می دهیم. برای اینکه مقدمه ای در مورد این سیستم بسیار قدرتمند گفته باشیم شما را دعوت میکنم از مقاله معرفی محصول workstation z620 دیدن فرمایید و مشخصات این کیس بسیار کاربردی را مطالعه کنید. تست سالم بودن ورک استیشن z620 بسیار ساده بوده و در سه مرحله خلاصه میگردد.

مرحله اول: ابتدا سیستم را از نظر سخت افزاری بررسی میکنید و بخش هایی مانند پردازنده، رم، پاور و بقیه اجزای تشکیل دهنده را چک میکنید. در صورت سالم بودن این قطعات وارد مرحله بعد میشویم.

مرحله دوم: بعد از روشن کردن سیستم کلید Esc را فشار میدهید تا صفحه زیر نمایان شود.

مرحله سوم: در این مرحله بعد از ظاهر شدن صفحه مورد نظر در تصویر بالا گزینه system information را انتخاب کرده و وارد آن میشوید.

مرحله چهارم: در این مرحله با انتخاب گزینه system information وارد پنجره زیر میشویم. در این پنجره اطلاعات مربوط به کیس رندرینگ z620 را میتوانید مشاهده کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید اطلاعات سیستم شما قابل مشاهده میباشد. سیستم مورد نظر دارای 16 گیگابایت مموری از نوع DDR3 می باشد. از انجایی که به ظرفیت رم اشاره نشده است باید به صورت سخت افزاری چک کنید که تعداد رم داخل کیس رندری چه تعداد میباشد. همچنین مشاهده میکنید که دو عدد پردازنده 2630V2 در این سیستم موجود می باشد.

سوالی که اینجا مطرح میشود این است که چطور میتوان، هارد این سیستم را چک کرد؟ یا آیا این سیستم قابلیت رید بندی دارد یا نه! از آنجایی که سیستم مورد نظر دارای یک هارد HDD 1TRB SATA 10K می باشد نمیتوان هارد این سیستم را از طریق کلید Ctrl+i چک کرد. برای بررسی قابلیت رید بندی نیز باید سیستم دارای دو عدد هارد باشد تا امکان رید بندی وجود داشته باشد.

معرفی محصول Workstationz620 شرکت اچپی