چگونه مدل سیستم و رم خود را شناسایی کنیم؟
چگونه مدل سیستم و رم خود را شناسایی کنیم؟

چگونه مدل سیستم و رم خود را شناسایی کنیم؟ آیا می خواهید حافظه سیستم خود را ارتقاء دهید اما مطمئن نیستید که کدام ماژول حافظه با سیستم تان سازگار است؟ ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم.

چگونه مدل سیستم و رم خود را شناسایی کنیم؟

اگر شما مشخصات سیستم خود را نمی دانید می توانید از ابزار Crucial System Scanner سایت Crucial استفاده کنید، این ابزار می تواند سیستم شما را اسکن کند و لیستی از ارتقاهای سازگار را به شما پیشنهاد می دهد. وقتی شما از System Scanner استفاده می کنید مدل سیستم و مدل حافظه شما شناسایی می شود و یک گزارش دقیق درباره میزان حافظه ای که در حال حاضر نصب کرده اید و میران حافظه ای که برای ارتقاء نیاز دارید به شما ارائه می شود. این ابزار اطلاعات سازگاری بیش از 50000 سیستم را در خود حای داده است و ما مطمئن هستیم که مشخصات سیستم شما در پایگاه داده این نرم افزار وجود دارد. وقتی که از  System Scanner استفاده می کتید شما همچنین لیستی از ماژول های سازگار با سیستم خود را دریافت خواهید کردو ما توصیه می کنیم حافظه ای که با مشخصات سیستم شما کار می کند را انتخاب کنید و آن را نصب کنید.  تمام انواع افظه، ظرفیت ها و سرعت های حافظه وقتی با هم ترکیب می شوند به خوبی کار نمی کنند و شما با استفاده از این ابزار می توانید بهترین حالت را برای سیستم خود انتخاب کنید.

اگر شما مدل سیستم و حافظه خود را نمی دانید اما روش های دستی را بیشتر ترجیح می دهید سه روش برای شما وجود دارد:

  1. به کاور کیس سیستم خود نگاه کنید. اکثر سیستم ها، پرینترها، لپ تاپ ها، دوربین ها و سرورها اطلاعات مورد نیاز شما را روی سطحی از بدنه خود دارندو اگر این اطلاعات را در قسمت جلوی دستگاه نمی بینید به پشت دستگاه نگاه بیندزیذ و همچنین برچسب ها یا صفحات فلزی متصل به سیستم خود را بررسی کنید.
  2. سیستم خود را بوت کنید و به صفحه نمایش نگاه کنید . اگر نمی توانید از طریق روش بالا به مدل سیستم و حافظه خود دست پیدا کنید سعی کنیم سیستم خود را بوت کنید. اکثر سیستم ها هنگام بوت شدن خیلی سریع این اطلاعات را روی صفحه نمایش نشان می دهند.
  3.  با کارشناس فنی خود تماس بگیرید تا نحوه دسترسی به این اطلاعات را به شما اطلاع دهد.